בית שמש: רבנים ואישי ציבור בהילולת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

    אבי יעקב No Comments on בית שמש: רבנים ואישי ציבור בהילולת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום ראשון השבוע, יומא דהילולא הרביעי של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נשיא מועצת חכמי התורה, נערכה סעודת הילולא מכובדת לאברכי הכולל בבית המדרש "ממזרח שמש', בה העלו את זכרו הטהור של מרן זצ"ל וסיפרו משגב פעליו לרומם קרנה של תורה.

    סעודת ההילולא נערכה במעונו של ראש העיר משה אבוטבול, שזה לו כבר מסורת לערוך מדי שנה הילולה רבתי. הסעדה נערכה בהשתתפות גלריה מכובדת של רבנים ואישי ציבור, שנשאו דברים לכבודו של יום וסיפרו ברוב רגש על פעליו המרובים של בעל ההילולא להרחיב את גבולי הקדושה ולהחזיר את עטרת יהדות ספרד ליושנה.

    במהלך סעודת המצווה סיפר ראש העיר הרב משה אבוטבול, סיפורים אישיים שהיו לו עם מרן זצ"ל מזה קרוב לעשרים שנה, את הייחס המיוחד שנתן מרן זצ"ל לבית שמש ועשרות הפעמים שהגיע לעיר, גם בערוב ימיו מתוך מטרה לחזק את בני התורה בבית שמש.

    בסעודת המצווה נשאו דברים גם הרבנים הגאונים: הרב נתנאל ברנדסדורפר שליט"א מו"צ בעירנו, הרב ינון רביב שליט"א רב קהילת "אהל יוסף" וראש כולל פנמה ברמב"ש א', הרב שלמה גבאי שליט"א ראש כולל אוהל אברהם, הרב דוד כהן שליט"א מגיד שיעור בבית המדרש, ועוד. השתתפו גם אישי ציבור: הרב יהודה מדיזדה יו"ר המועצה הדתית, מ"מ ראש העיר מאיר בלעיש, חבר מועצת העיר אברהם נחמן פרנקל, מנהלי מחלקות בעירייה.

    עם תום סעודת המצווה הובעה הערכה רבה למשפ' של ראש העיר ובמיוחד לעקרת הבית הנכבדה, על המסירות להכנת סעודת מצווה בעין יפה ובנפש חפיצה.



    0 תגובות